I eat you now.

4.4.11

Kiropraktor, kærlighed og meget meget mere ;D

Har måttet undvære Melli i en hel weekend, og har kun haft lyst til at tage til Stige!! >< :ii Ringede og snakkede med hende to gange! :D Det var skønt at høre hendes dejlig stemme igen :ii Og hendes 'num num num!' :ii<3

Var til bryllup i lørdags, og blev bare vildt depressiv i kirken. "skabt som mand og kvinde" Mand og kvinde, over det hele. Ikke så let at høre på og synge om, når man sidder der og er forelsket i en pige, og kommer til at føle sig helt forræderisk overfor sin familie. :/ <3 Men bagefter var det mega hyggeligt, og Susanna var virkelig smuk!! <3












Crashing hos Annika var ogs vildt hyggeligt :D Følte mig lidt udenfor i starten, da de alle kendte hinanden, undtagen mig, der kun kendte Annika, men faldt godt i snak med dem senere på aftenen, så det var fedt! ;D

Søndag tog jeg bussen ud til Sanderum for at samle ind for Kræftens Bekæmpelse sammen med Katja og Nadja! :D Det var vildt hyggeligt og jeg blev helt glad indeni af at gøre sådan en god gerning! ^^ Bagefter tog vi ind i Rosen og Nadja købte en ny pc :) Så efterlod de mig, og jeg fik igen ikke set et eneste fucking kys! De røvbananer! >< Så tog jeg bussen ind til Banegården, hvor jeg mødte Charlotte som er i militæret nu! Dejligt at have en gammel ven at snakke med helt til Fangel :D Så sad jeg kun alene i bussen i ca. en halv time! ^^





Søndag aften kom Melli jo så endelig hjem, og jeg elsker det! :D Skal højst sandsynligvist være sammen med hende fra fredag til lørdag, og jeg kan ikke vente!! XD <3333

Ingen kommentarer: