I eat you now.

7.4.11

My life... is PERFECT!!!!

Havde den BEDSTE dag i laaaaaaaaang tid!!! :ii Melli, du perfekt! Jeg fucking elsker dig! <333

Først tog jeg hjem til hende fra skolen, og FUCK jeg var nervøs!! Jeg havde totalt sommerfugle i maven! Blev nærmest svimmel af nervøsitet, og da jeg så endelig skulle af, gik jeg den forkerte vej >< Men så kom vi hjem til hende og vi lå og snakkede lidt om alt muligt :D Og jeg fik en t-shirt af hende, og hun fik min trøje, og tegning og diddle-blok fyldt med søde ord :ii Så gik vi en laaaang tur rundt i Stige, hvor vi mødte Kakao :D Og gik ind til hende, i en times tid ^^ Det var dér Melli kyssede mig første gang :iii Blev bare vildt glad!! Det var fordi hun skulle prøve Kakaos høje stilletter, og så var hun lige ved at falde, så jeg gik hen og støttede hende :D Og så snavede hun mig, og jeg elskede hvert sekund! :ii
Så tog vi hjem igen, og snakkede lidt mere... Senere da hendes mor kom hjem, gik vi ned på havnen, og mødtes med Kakao igen ^^ Vi snakkede i noget tid nede ved havnen, og så gik Melli og jeg hjem igen, for at jeg kunne få lidt at spise inden jeg skulle hjem :D Det endte med at hendes mor kørte os ind på banegården, og jeg var, på 2 min., fra rundkørslen ude ved posthuset, henne ved min bus. Det er altså lige HELE banegården igennem, på 2 min.! Ret godt der ingen mennesker var xD

Men da jeg sad i bussen, fik jeg en besked fra min Melli :iiiii Fuck man jeg tror jeg rødmede!! Hun skrev at hu havde glemt at spørge mig om noget vigtigt, og det var så om jeg ville være hendes kæreste :ii Jeg sagde ja :D<3

Som jeg sagde... My life is PERFECT!!!! <333

Melli, jeg elsker dig! <3
















Min Kæreste :ii<3

Ingen kommentarer: