I eat you now.

28.4.11

Styrken.

Verden er fuld af lort.
Det er fakta.
Intet andet end fakta.
Men alt det lort man oplever i livet her på jorden,
Kan og skal vendes til noget positivt.
Før eller siden.
Man ser det vel bare først bagefter.
Lang tid bagefter.
Dødsfald, skilsmisser, trafikuheld, fyringer, sygdomme, skænderier og tusinde andre ting!
Jeg tror det er mindst ligeså slemt at stå på sidelinien og se sine kære forsvinde, og der intet er at gøre.
Som det er forfærdeligt at være den ramte.

Men alting vil blive bedre engang.
Som en klog kvinde sagde til mig.
Der vil altid blive en dag hvor man får det bedre.
Også den dag det ser allersværest ud.
Og man ingen udvej ser.
Selv da, vil der altid komme en ny dag.

Tak becky, de ord har hjulpet mig gennem denne sidste svære ting. Og vil sikkert hjælpe mig gennem flere.

2 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Nårh tak skat, og det er rigtig nok :) Jeg tror jeg har været igennem nok pis efterhånden til at vide det ;)

Unknown sagde ...

Nemlig, tror jeg ogs!! :)