I eat you now.

31.3.11

Update !!

For det første... Jeg har fortalt alle på mit hold nu, at jeg er biseksuel. Alle har taget det rigtig godt, og der er ingen problemer! Alle er egentlig bare nysgerrige, men okay, de ved jo godt at Bimmi er lesbisk, så var ikke nervøs :)

For det andet... Jeg er virkelig blevet dybt forelsket i Melli :i<3 Ja, jeg ved godt jeg forelsker mig hurtigt, men åh, hun er bare noget helt specielt! :D Jeg håber VIRKELIG vi kan finde ud af noget i næste uge! Har fundet ud af at det er gratis at tage ud til hende, så jeg har bare hele tiden vildt meget lyst til at gøre det! :i<3 Jeg tænker på hende konstant og vil hele tiden skrive med hende. Jeg går amok når hun er trist og ikke sende smileyer eller noget >< Så er det eneste jeg har lyst til at kramme hende og fortæller hende at jeg altid er der for hende og altid vil lytte :i<3

For det tredje... Er vildt smadret, og kan slet ikke overskue at skulle i skole imorgen. -____-'

For det fjerde... Min tlf blev spærret igår aftes fordi min papfar ikke havde betalt regningen(han har været syg). Så det var først imorges der klokken ca. ni, at min tlf virkede igen, men mit net virker stadig ikke! ><

For det femte... Jeg skal til bryllup på lørdag! :D Min kusine skal giftes! ^^ Og så skal jeg hjem til Annika bagefter, og sove til søndag, hvor jeg skal ind til skolen og samle ind for kræftens bekæmpelse! :D Skal nok gå sammen med Bimmi og Naddi, så det bliver nice, så længe de ikke går og snaver hele tiden :P<3

Ingen kommentarer: