I eat you now.

10.4.11

Day 1! :D

A picture of yourself with ten facts! Oh yeah ^^



Ti ting om mig:
1: Jeg er underlig xD
2: Jeg har en kæreste, som jeg elsker! OO'<33
3: Jeg er bi, men lige nu kan jeg slet ikke forestille mig noget med en dreng! :P
4: Jeg kom på efterskole da jeg var 13(8. klasse) Og gik der to år. :D
5: Jeg er 16 år og bliver 17 til Oktober! :D
6: Min far og alle mine bedsteforældre er døde.
7: Jeg er generalt rigtig glad og positiv, men kan hurtigt komme ned i et stort dybt hul :D
8: Jeg er virkelig ærlig og er i løbet af det sidste halve år begyndt at sige tingene som de er i stedet for at holde tingene inde :P
9: Jeg har utrolig meget selvtillid og er ligeglad med om folk synes jeg er underlig, hvis de ikke kan lide mig, så kan de ikke det, det er deres problem :P
10: Jeg er stort set altid den yngste --' I rigtig mange sammenhænge! ><

Hmm... Der var lidt til de nye læsere, som måske ikke alle vidste om mig ;D

Ingen kommentarer: