I eat you now.

9.4.11

Lykkelige mig!! :D

Lige nu... Er der INTET der kan ødelægge mit humør! Jeg er fucking lykkelig!! Jeg har en perfekt kæreste, som jeg håber på jeg ALDRIG mister! Hun er så fucking perfekt! Har dybt seriøst aldrig været så forelsket i nogen før! <3333 Jeg tænker ikke på andet! Hele dagen, går jeg og tænker på dig, Melanie :ii<33

Håber virkelig at det bliver til noget med den sleep-over ^^ <333

Så er jeg ogs begyndt at snakke med Stise igen!! Har snakket med ham om alt og ogs om dengang vi havde noget... Fuck det er underligt at tænke på nu :) Men dejligt endelig at få det undskyld jeg havde ventet på i over et år nu! Selvom jeg havde tilgivet ham... Men rart at få det helt ud af hovedet, og fortalt ham at han faktisk havde såret mig ret dybt... Men det er fortid nu, og det vigtigste er, at jeg har fået min bedste ven tilbage! Den bedste drengeven man kunne forestille sig, og han har så ogs fortalt mig at han egentlig altid har betegnet mig som sin bedste veninde, så det er jo bare pisse fedt at han har det på samme måde! :D
Kan ikke vente til jeg skal se ham igen den 16. !! ^^ Og alle de andre fra GE! Uh, og LINE! <'333

Ingen kommentarer: