I eat you now.

29.10.10

Fucking lorte pædofile stodder!!!!?!?!?!

Jeg er simpelthen nød til at komme af med det her!
- Har gået og tænkt på det meste af dagen, altså siden jeg fik det at vide.

- Jeg identificerer ingen mennesker, da jeg ikke må.

En lille pige jeg kender er åbenbart blevet misbrugt I SIN BØRNEHAVE! Af en mandlig pædagog i 20'erne. Det er forfærdeligt! Det er så slemt at hun siger at hendes far også er mor og hendes lillebror er hendes søster, for "så er der ingen tissemænd" som hun selv har sagt. Det er så slemt at hun blev helt hysterisk da hendes egen MORFAR legede med hende og kildede hende!
Det hele foregik i foråret og det er først nu de kommer i retten med det. De første forhøringer med pigen var ikke nok, men nogle andre forhøringer med en 5-årig dreng, var nok, og så kunne de også godt bruge det pigen havde sagt. Jeg synes det er forfærdeligt! Jeg kan slet ikke få det ud af hovedet! Kan ikke huske hvor gammel pigen er, men hun går stadig i børehave! Stakkels pige! Hun vil fucking have mén resten af livet!!! ARGH! Jeg hader den mand for det han har gjort!! Fucking lorte pædofile stodder! Jeg kunne skrige! Kender ikke pigen eller familien vildt godt, men stadig det at sådan noget finder sted i dagens Danmark! Det utroligt! Det er KLAMT! Virkelig!

Skriv gerne en kommentar!

JEG ER SÅ FUCKER SUR!!

2 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Hun er 4-4½. Og deler dine tanker og har det på samme måde :(

Unknown sagde ...

Okay Det er virkelig helt forfærdeligt! :/