I eat you now.

21.3.11

Hmm... Seksualtitet.

Det er noget jeg har tænkt på de sidste par dage. Især her i fredags. Det ville være så meget nemmere at være til piger. Jeg ved godt jeg altid har sagt at jeg aldrig har kunnet forestille mig selv sammen med en pige. Dette er sikkert bare en midlertidig usikkerhed. Jeg ved det ikke. Jeg har bare alle disse tanker. Om det er fordi jeg ser homoseksuelle/biseksuelle mennesker overalt (mange af mine veninder). Til The Dreams koncerten i fredags især. Der var der jeg begyndte at forestille mig at være sammen med en pige. Jeg havde ikke engang svært ved det. Jeg har ret svært ved at forholde mig til mine egne tanker for tiden. Og jeg gider ikke høre for en masse pis. Take me as I am. Ikke at jeg tror at der er nogen som helst af dem der læser min blog der ville havenoget imod det hvis jeg var, da de fleste allerede er det i forvejen. Det er sikkert ingenting. Nok bare min forskruede hjerne der ikke kan følge med. Jeg ved det ikke. Men jeg ved at jeg ikke vil have svært ved at prøve det af. Mine venner vil kunne forstå det.

2 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Det er en meget naturlig del af teenage-årene/ungdommen at stille spørgsmålstegn ved/udforske sin seksualitet.

Hvad er det du mener der vil værre nemmere ved at være til piger?

Altså A-M og jeg joker tit om at det ville være meget nemmere hvis vi bare var kærester og så havde mænd ved siden af til sex... men det er så det rent følelsesmæssige i forhold, og ikke det seksuelle.

Der er også stor forskel på at kyssen en pige og så gå skridtet videre, og personligt siger det mig ikke noget at gå videre, men der er ikke noget i vejen med at udforske ideen hvis lysten er der, i min mening.

Du siger til hvis du får brug for at snakke om det, også hvis du gerne vil snakke med en som er lidt ældre og har været igennem lidt mere end de piger på din alder, så har jeg en lesbisk veninde som jeg er sikker på ikke vil have noget imod at snakke med dig om de her ting.

Unknown sagde ...

Tak Becky :) Hmm... Jeg tror jeg synes, lige nu, at det ville være nemmere, fordi størstedelen af min omgangskreds enten er bi- eller homoseksuelle. Og ja... Jeg ved ikke rigtig noget lige nu. Jeg snakker med mange af mine veninder om det, men skal nok sige til, ellers :)