I eat you now.

10.4.11

Værste nat i præcist 6½ år!

Ja, i nat havde jeg det absolut VÆRSTE nat siden min far døde. Hvilket er præcist 6½ år siden Ö. Jeg lagde mig til at sove klokken elleve, men kunne ikke... Jeg lå og vendte og drejede mig i en time, og skrev så til dig... Efter vi havde skrevet lidt faldt jeg nok i søvn ved et-tiden. Jeg så små klip af noget om dig... Alle sammen negative, og forvirrende, og det fortsatte indtil klokken fire, præcist, hvor jeg vågnede brat og tjekkede min tlf... Ingenting. Derefter vågnede jeg hele tiden med højst en halv times mellemrum, hvor jeg drømte i små bider at det hele var godt igen. At du havde skrevet at du elskede mig og sådan noget. Hver eneste fucking gang tjekkede jeg min tlf. Ingenting. Jeg har ikke fået en skid søvn, og den søvn jeg så har fået har været fyldt med længsel og tårer... Jeg elsker dig for helved, kan du ikke se det!?

Som sagt. I nat var det præcis 6½ år siden min mor kom ind til mig og fortalte mig at min far var død. Lidt skræmmende at jeg så havde en næsten ligeså slem nat, lige denne nat.

Gider ikke en skid.

Ingen kommentarer: