I eat you now.

5.6.11

Update på min weekend :D

Melanie.
Fredag var jeg hjemme hos Melanie, ret underligt men utrolig fedt at se hende igen! Det sindsygt så hurtigt tingene kan ændre sig! :I Men jeg sys det er godt! Vi er venner igen, og har aftalt at gå langsomt frem, så det er rigtig fedt! <3 Fuck jeg har været sur, men jeg har vel hele tiden savnet dig. Jeg har bare holdt det for mig selv indtil nu :i Men jeg vil lære dig 100% at kende! Det er mit mål. Jeg vil vinde dig, for alvor. For jeg ved at du godt kan være den for mig. Jeg ved det bare inde i mig selv. Og jo du har været virkelig svinsk overfor mig, men jeg er sikker på at du har lært det efterhånden. For jeg vil være  den du kalder din. Og jeg vil kunne kalde dig for min. Og jeg vil være sammen med dig. :i


Nadjas fødselsdag.
Fredag aften var jeg til Nadjas fødselsdag, og fuck det var hyggeligt! Tillykke igen, med de nitten! <3 Du er jo snart gammel, hva? :P Jeg sætter nogle billeder og videoer op så snart jeg får et overførselskabel af Maria ^^<3 Dejligt at se Nadja, Julie og Katja igen!! :D<3


Katja.
Lørdag tog jeg hjem til Katja og sov til idag (søndag), og fuck det var hygge! Selvom vi var pisse smadrede! xD Vi så A Cindarella Story, og Ude At Køre Med De Skøre ^^

Kirstine.
Imorgen skal jeg så til Odense med Thilli! Det bliver fedt at se hende igen! <3

Ingen kommentarer: