I eat you now.

20.6.11

Ubevidst grund til tristhed.

Hele weekenden har jeg været mere eller mindre trist.. Eller selvfølgelig ikk under festen! Jeg har bare konstant lyst til at tude! Tror og håber på en måde jeg kan få fundet tid og ro til at få grædt det hele ud. Bare tude uden nogen egentlig grund, for lige nu er jeg pisse nedtrykt.
Ved ikke helt hvad grunden til det er, og alligevel tror jeg godt jeg ved hvad der gør det.

For det første får jeg ikke Melanie at se de næste fucking 8 uger, og så hende kun i tirsdags, så det er næsten 9 uger i streg jeg ikke ser hende. Det er over to mdr! Jeg dør sgu da næsten! -.- Det er nok en af de største grunde til at jeg er så nedtrykt...

En anden grund er nok at jeg i dag fik snakket, med Line, om en ting som jeg bare har haft indeni mig, men ikke rigtig haft nogen jeg havde lyst til at få snakket den ud med. For den eneste kristne jeg har herhjemme er min mor, og gider ikke snakke med hende om at jeg 'har lagt min tro på hylden'... Så ville hun bare melde mig til alt muligt shit med kirker og møder og sådan noget... Og jeg magter det virkelig ikke. Jeg ved ikke hvad der gør det, men jeg kan bare ikke overskue Gud og hele kristendommen lige nu. Det er alt for langt og indviklet et emne, som jeg ikke gider forklare dybere end det her, herinde på bloggen.

En tredje grund er nok at jeg føler mig malplaceret overalt. Jeg aner ikke hvad jeg vil med mit liv. Jeg brænder for at blive fotograf! Det har jeg længe gjort. Ikke sådan en kedelig portræt fotograf. Heller ikke pressefotograf. En der tager udstillingsbilleder. Billeder af modeller, både til magasiner eller på catwalken. Jeg vil ogs vildt gerne tage billede at naturen. Eller still life billeder. Billeder af ting og sådan noget. Det kunne være så awesome at blive professionel fotograf som tager billeder for de kendte, til plakater fx! Men har hørt det skulle være pisse svært at finde lærepladser og det shit, især når jeg kun er 16.
Jeg føler mig lost ude på landet. Jeg føler mig så bundet. Jeg hader at jeg ikke bare lige kan tage hen til en veninde, men er nød til at planlægge det lang tid forinden, fordi det tager en fucking time at komme til Odense! Og hvis jeg så skal videre derfra, fx til Stige, tager det lige 20 min mere, plus ventetid... Det løber op i pisse lang transport tid. Bare når jeg skal til og fra skole, sidder jeg i en bus mellem to og tre timer, alt efter hvilken bus jeg tager. Og hvis jeg tager den på to timer, så jeg gå og cykle i alt OTTE km i alt på én dag! Jeg HADER det!! ._.'


Men ja. Undskyld for det ret depressive indlæg, men det skulle ud. Håber jeg kan tude når jeg kommer hjem. Jeg tror det godt, for jeg kan mærke at tårerne allerede presser på.

Ingen kommentarer: