I eat you now.

14.6.11

Hmm... Først vil jeg fortælle om hvad jeg skal de næste par dage. :D Onsdag skal jeg fotograferes af professionelle, og får lagt make-up af en professionel! Det bliver fucking fedt! :D Sammen med holdet ^^ Fedt at vores vikar har sine kontakter ;) Om aftenen tager jeg hjem til en jeg rigtig godt kan lide :i Hun hedder vidst nok Melanie, og jeg skal sige noget til hende :i Noget som bliver ret så svært men godt at sige! Skal bare lige tage mig sammen til at sige det! :D

Torsdag aften tager jeg hjem til Nalle, og fuck det bliver fedt at se hende igen! Og lørdag skal jeg til Lines fest! :D Fuck jeg glæder mig!! Og fuck jeg skal være stiv!!  >:D
________________________________________________________________


Nu til noget helt andet. Har lige snakket med min mor her idag. Om fremtiden og næste år osv. Og jeg har fundet ud af med mig selv at jeg er ikke klar til HF, ikke mentalt. Jeg har brug for mere tid. Jeg skal ud og prøve mig selv af. Jeg vil godt væk! Og alligevel vil jeg ikke væk fra vennerne :/ Aner ikke hvad jeg vil! Det stresser mig... Jeg aner ikke hvad fanden jeg vil bruge mit liv på, for de ting jeg vil, er sindsygt svære at komme ind på.

Så overvejer at melde HF'en fra, og så blive på Elsesminde hele mit år. Og så se på det der... Oktober er bare sådan et dumt tidspunkt at finde på ting at gøre... Jeg kunne få arbejde... Jeg overvejer jeg lidt... Ved ikke. Tror jeg snakker med min vejleder, eller ringer til min UUO vejleder. På et tidspunkt. Tror virkelig ikke jeg er klar til HF.

Ingen kommentarer: