I eat you now.

2.6.11

Melanie.

Jeg er videre... Jeg vil intet ha med dig, hverken følelsesmæssigt eller seksuelt... Men hvorfor tjekker jeg så alligevel konstant din blog!? Argh! Jeg kan ikke ta dig, og alligevel er der noget i mig der savner dig... Du har behandlet mig som lort, og alligevel ville jeg ønske vi bare kunne snakke almindeligt sammen... Se hinanden engang imellem... Skrive sammen fra tid til anden... Om almindelige ting... Hvorfor ender vi ALTID med at skændes!? Jeg magter det ikke... Nok derfor jeg ikke tager kontakt... Måske burde jeg... Eller skal jeg bare hade dig? Det kan jeg jo ikke... Jeg kan ikke hade i så lang tid ad gangen... Et par mdr. Så lægger jeg det bag mig... Typical me...Kan vi ikke bare prøve at starte næsten forfra? Til det punkt hvor vi skriver om ligegyldige ting, og langsomt kan bygge et okay bekendtskab op? Så længe det er helt afklaret at det aldrig bliver noget mellem os igen...

- Hvis du læser det her... Så tag det venligst til dig... Hmm... Du må godt hade mig, det er dit eget problem. Du skal bare vide at jeg ikke hader dig længere. Du kan stadig pisse mig af, men alle pisser vel hinanden af, ikk? Hmm... Men jeg hader dig ikke længere. Så må du tage det som du vil... Jeg er bare træt af vores fjendskab...

Ingen kommentarer: