I eat you now.

28.6.11

Har lyst til bare at skrive mine tanker... Være fucking ligeglad med om det rammer nogen. Selvfølgelig vil jeg ikke skrive navne. Men bare skrive det jeg vil, og bare være en kold bitch over om det rammer nogen.

Fucking ensom. Har følt mig pisse fucking alene og uelsket de sidste par dage. Næsten ingen beskeder er tigget ind. Hende jeg var blevet så fucking van til at skrive med konstant, skriver aldrig til mig mere. Selvom det var hende selv der var så ivrig efter at vi stadig skulle være venner. Men fint nok, hvis hun ikke gider fortælle mig en skid om hvad der sker i hendes liv, er det da hendes eget valg. Kan hun så ikke for helved bare sige at hun ikke gider være min ven!? Så er vi bare bekendte. Det er fint. Hvis folk har et problem med mig, så sig det dog til mig, i stedet for bare at 'lade det glide fra hinanden'. Jeg gider det ikke.
Hende jeg så fucking gerne vil lære endnu bedre at kende, og evt på en anden måde end bare venskab, hendes tlf er i stykker, så vi kan kun skrive over nettet.
Mine to bedste veninder, er begge forelskede og den ene kører det bare pisse godt for! Den anden kører det knap så godt for... Det er bare så pisse svært for mig at hjælpe dem! Og lytte til dem! Og jeg hader det! Hvorfor kan jeg ikke bare gemme mine egne problemer væk for at lytte til dem!? Hvorfor fuck er jeg så fucking selvvisk!? Jeg HADER det!!


I går begyndte jeg tude for første gang siden jeg fik brug for det, for ca halvanden uge siden, fordi jeg skulle forklare hende at jeg ikke ville i praktik. Jeg har brug for alt andet end at sidde for mig selv i et lokale fyldt med alle mulige der kender hinanden pisse godt. Og så sidder jeg der som en lille ny praktikant, som ikke ved hvor hun skal gøre af sig selv. Great! Heldigvis slap jeg for det, det ville jo uanset hvad ogs kun blive i går, i dag og i morgen. Men seriøst, jeg har fucker meget brug for at tude, så hvorfor kan jeg ikke!?

Er begyndt at høre Evanescence igen og fuck de har fat i noget! Amy's stemme er så beroligende, og deres musik er bare fantastisk. Mange af teksterne passer perfekt til mig lige nu. Nogle passer perfekt til alt det lort med min eks, som jeg ikke aner hvordan jeg skal håndtere. Andre passer bare til mig generelt. Min ensomhed og følelsen af at være uelsket.

Og jeg gider ikke at alle folk pludselig skriver til mig efter de læser det her. Folk skal skrive af lyst, ikke af dårlig samvittighed eller sådan noget pis. Der er ingen der skal have dårlig samvittighed på nogen tænkelig måde. De her ting er skrevet ud af min depressive side. Jeg bebrejder ingen. Fat det.
- I skal ikke tage det seriøst, det her indlæg!

Lige nu har jeg bare lyst til at fucke alt op og sige fuck alting. Bare droppe alle venskaber osv. Skride hjemmefra og leje et lorte værelse ude på landet. Langt væk fra alt. Smide min tlf. og pc væk, og lade regninger tigge ind. Fucke alt op. Jeg magter ikke livet og alle de besværligheder der følger med.  


Ingen kommentarer: