I eat you now.

15.5.11

Længe siden ^^

'Ey! Længe siden efterhånden... Har bare ikke rigtig vidst hvad jeg skulle skrive og sådan såe... Her kommer der vidst en lille udate <3

Jeg er kommet mig fuldstændig over min 'fantastiske' lille eks, og vil intet have med den bitch at gøre igen :D

Jeg har fået nye briller og langt om længe fået solbriller med styrke i xD

Brillerne:


Billede af solbrillerne kommer senere ^^

Jeg er blevet vildt gode venner med den dejlige Kakao! Fuck jeg elsker dig min pige! <3 

I weekenden var jeg på Lambda med pigerne, og fuck det var hygge!! Mødte Simon, som Katja og jeg snakkede lidt med, håber på at snakke lidt mere med ham på skolen eller sådan noget, det ku være nice! :D

I dag var jeg hos Moster Else og Johannes sammen med mor, Maria og Mathias <3

Nåh, men smutter i seng, skal jo røvtidligt op i hverdagen! ><'

Ingen kommentarer: