I eat you now.

16.5.11

Haha, fuck ud af mit liv, hvis du har noget imod mig ;)

Nogle gange har jeg bare lyst til at sige til folk, "Ved du hvad? Hvis du har noget imod mig, så kom til mig og sig det. Jeg kan tage det. sig det i mit åbne ansigt istedet for at holde det inde og snakke om det med andre, bag min ryg. ret dig dog op! Fortæl mig det, så jeg kan sige til dig at du da bare kan fucke af, og lade mig være. Hvis du ikk kan lide mig, fint det kan jeg godt leve med, men det vil være rart at vide hvem jeg skal gå udenom og lade være" ;) Haha xD Fuck mann verden ville blive et bedre sted hvis alle bare fortalte alle hvem de ikke kunne lide. På en fair og voksen måde selvfølgelig. Det der mobberi og andet pjat, det nytter jo ingenting. Bare fordi mobberne mangler noget i deres ynkelige liv, skal det selvfølgelig gå ud over de 'små' i samfundet. Typisk, ikk? Den stærkeste overlever princippet... virker sgu ikke rigtig for mig. Lidt hippie skal man jo være, ikk? Hjælp dog hinanden i stedet for at hakke ned så de svage, bliver endnu svagere. Nutidens samfund er noget lort.

Ingen kommentarer: