I eat you now.

6.5.11

Drama på drama

Hvorfor gør du det? Jeg fatter ikke at du kan være så blind! At slette os på facebook? OO' Fuck du er langt ude. Jeg vil MEGET gerne vide hvad jeg pludselig har gjort dig nu, som er værre end det for en måned siden. Jeg havde ondt af dig. Jeg følte med dig. Jeg prøvede at være sød. Og det er takken!? Jamen, tak for lort så. Fuck hvor jeg snart ikke magter det mere! Hvis du selv mener du kan finde ud af det. Så fint! Hvis du ikke gider snakke med os, pga en fucking lille dukkefører. Fint! Så drop det. Jeg vil bare gerne vide præcis hvad jeg har gjort. Hvis du ikke kan fortælle mig det. Så fint. Så gider jeg fandme ikke prøve gøre noget ved det.


Jeg tager virkelig snart derop og lader mine følelser få frit løb. Jeg er fucking kold overfor det nu. Mere end før. Jeg gør det. Jeg vil gøre det. Jeg er nød til det, for at kunne slappe af igen! Min drøm i nat var ogs et tegn på at jeg skal gøre det, tror jeg! Det er sådan jeg selv tolker det i hvert fald.


Jeg gør det snart. Meget snart.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Gør det! (: