I eat you now.

28.5.11

Hvor er du?

Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvor jeg har dig lige nu. Du siger et, og gør noget andet. Det skuffer mig. Utroligt meget. Og at du spiller dum og ikke ved hvad der skuffer mig, så ved jeg virkelig ikke hvor vi står i forhold til hinanden. Brug hjernen. Du kender mine følelser, du ved hvad jeg tænker og mener om det. Og så vælger du at sidde sådan, lige op i ansigt. Af dig selv, vel at mærke. Tænk før du handler. Og jeg er pissehamrende ligeglad med og du havde drukket. Du vidste hvad du gjorde. Og du vidste jeg hadede det. Jeg hadede hvert sekund. Jeg har allermest lyst til bare at rive ham væk og smadrer ham fuldstændig. Men jeg føler bare at du ikke gider mig når du gør sådan. Jamen for helved, så sig dog til mig at jeg ikke skal regne med andet end venskab. For det der, det gider jeg ikke.

Ingen kommentarer: