I eat you now.

18.5.11

Blaaa ._.

Så fucking forvirret og frustreret hele tiden. Hvorfor skal det hele være så indviklet? Det eneste jeg vil, er at holde om dig og fortælle dig hvor meget du betyder for mig. Jeg tænker på dig hele tiden og er bange for at jeg gør noget dumt... Jeg prøver hele tiden at overbevise mig selv om, at du ikke er til piger, og at det aldrig kan blive os to... Og når jeg så endelig fatter det, og har lært at leve med det, skriver du noget sødt, og så falder jeg i igen. Du er noget af det sødeste og dejligste, skat. Og uanset hvad, vil jeg bare have lov til at holde af dig. Om vi så kun skal være venner... For fuck hvor jeg elsker dig!
... Kunne jeg ikke bare klæde mig ud som en dreng og kalde mig Rasmus, og så sagde vi jo at problemet var løst, ikk? :i Nåh, ikk? Pis ogs!

_____________________________________________________________

Noget helt andet er! At jeg har lavet et billede til International Day Against Homophobia! :D Og jeg er faktisk selv ret godt tilfreds :i

2 kommentarer:

Uffe sagde ...

Det ret fedt det billede der ^^

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Fedt billede.... og er det en ny der bliver snakket om?