I eat you now.

1.11.10

...

Er så nede at jeg slet ikke orker forklare... Jeg har mistet en kæmpe del af mit liv og jeg vil aldrig få det igen! JEg kan slet ikke beskrive min smerte. Når man har oplevet så meget død og sygdom som man har når man er mig, så kan det at miste en lille hund gøre afsindig ondt!! Han var der bare altid! Den lille, livlige, møgirriterende, altid gøende, dovne, men alligevel fantastiske, sødeste, dejligste, kælne hund. Jeg vil savne den for evigt tror jeg. Han var på mange måder et minde om far. Vi fik ham kort tid før far døde. Og nu er det så også væk. Snuppi var en ubeskrivelig fantastisk hund! Jeg kan slet ikke forstå han er væk. Det skete så pludseligt. Vi begraver ham i haven imorgen. Lige nu ligger han i garagen.

Det har i det hele taget bare været en lortedag! Bilen er i stykker, min hund er død, mor er ked af det, og kan slet ikke overskue det. Det gør det ikke lettere for mig. Hm... Lortedag!

2 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Jeg har det på samme måde... du si'r til hvis du har brug for at snakke så ringer jeg. Knus

Unknown sagde ...

Skal jeg nok...