I eat you now.

31.10.10

Dagen I dag




Åh ha, i dag er der faktisk sket en hel del!

Vi skulle til dyrlægen med Snuppi, men da mor ville til at køre gik noget galt med bilen. Så vi ringede til falck som kom og "lavede" den. Dvs. de fortalte os at vi ikke skulle røre ved håndbremsen. Vi kom altså først af sted til Brenderup dyrlæge klokken kvart i et og var derude halv to eller sådan noget. Dyrlægen sagde at hvis ikke han havde de markant bedre i morgen efter han har givet ham en smertestillende sprøjte. Jeg håber virkelig han bliver rask, for ellers skal han evt opereres og det har vi ikke råd til D: Jeg vil ikke miste ham! >< Han ser dog heldigvis ud til at have det lidt bedre nu :) Så det er et godt tegn!

Så er min papfar lige taget af sted på kursus indtil fredag. Og min ældste søster er hjemme ^^ Er mega træt i dag, men skal heldigvis ikke op halv seks imorgen som jeg plejer! :)

Og nårh ja så har jeg siddet og redigeret i en masse billeder jeg tog igår :D Vil vise de bedste herunder:

6 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Arj, vil jo helst ikke indrømme det, men du er faktisk meget god til det der fotografi noget....

Håber også Snoopy kommer sig helt, inshAllah/God willing/hvis det er Guds vilje.

Unknown sagde ...

Taak :D Øvelse gør mester, you know :P

Og jaa, vi kan jo ikke gøre andet end at håbe og bede for ham.

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Nåh ja, nu lavede du jo så heller ikke andet i går end at tage billeder... forresten kan du godt tage at slå den der captcha frase ting fra, er skide-irriterende. Ked af at sige det søs, du er endnu ikke så populær at du har brug for sådan en for at undgå spam!

Unknown sagde ...

Hvordan gør man det? :i

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Settings/indstillinger, inde under kommentarer....

Unknown sagde ...

Okay prøver lige :D