I eat you now.

2.11.10

Blogchallenge 3 + 4


Nu var det jo en lortedag igår, så challenge 3 blev altså rykket til idag.

Challenge 3: Hvad har du lavet idag?
Nemt spørgsmål, kig i mit sidste indlæg, det var pretty much det jeg lavede igår.

Challenge 4: Et billede jeg har taget.
 

 Jeg er virkelig stolt af det her billede. Det er taget med min nye tlf. og den har fokus ^^
Elsker at hende i baggrunden er så glad, og det gør billedet positvt/optimistisk.
Rosen er en meget speciel og smuk blomst, som kan stå for virkelig mange ting, alt efter hvilken farve den har, og hvor mange der er.
Ved ærlig talt ikke hvad hvide roser betyder, men farven hvid er jo den rene farve. Den er vel uskyldig og uden fejl.
Men jeg elsker det her billede! :)

3 kommentarer:

Uffe sagde ...

Hvis rose betyder et eller andet med ulykkelig kærlighed eller uærlighed. noget i den dur, jeg kan ikke huske det helt ^^,

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

Ikke korrekt, den hvide rose symboliserer loyalitet, og gennemtrængende platonisk kærlighed (dvs. venskabelig kærlighed).

Loyalty, penetrating and platonic love. Able to captivate secret thought, love stronger than death. In England there is a saying about the white rose referring to the sub rosa, death to him who under my secrecy betrays his oath. In Scotland when the white rose bloomed in autumn it was seen as a token of early marriage. The rose of confession, the bridal rose, the rose of servitude. Can be otherworldly.
http://www.rosegathering.com/meaning.html

Unknown sagde ...

Billedet bliver bare dejligere og dejligere :D