I eat you now.

31.7.11

Dag 10 - Et billede af dig og en af de personer du laver de mest mærkelige ting med.

Katja. Bimmi. Whatever. Du er nok den sødeste, dejligste, smukkeste, mest vidunderlige og BLODINEDUMME "søster" man kunne tænke sig! Når vi to er sammen, er der intet vi ikke kan! Vi to er som tvillinger. Enæggede tvillinger! Jeg elsker dig, og jeg håber ALDRIG vi skal skilles. Du er en af mine bedste veninder, og det vil du nok ogs være de næste par år. Jeg har lavet et løfte med mig selv, at jeg aldrig vil sige for evigt mere. For intet varer evigt. Jeg er dog tæt på at sige det til dig, for jeg kan ikke se mit liv uden dig. Det ville være klamt og ulækkert. Intet skal komme imellem os to. Ingen kan nogensinde erstatte dig Katja. Jeg håber på et langt og lykkeligt liv med dig som veninde! Du forstår mig på en helt anden måde end alle andre. Du ved hvad du skal sig og gøre når jeg er ked af det eller sur. Eller når alt bare er lort. Så ved jeg at jeg altid kan komme hjem til dig. Eller ringe. Jeg elsker dig så forfærdeligt højt min skat.
En sand ven, hvad er det? Se på dig! Du er billedet på en sand ven. Katja, du ved jeg ønsker dig alt godt! Og jeg vil til hver en tid sætte hvad som helst til siden for dig. Uanset hvad det er. Jeg vil aldrig glemme dig skat. Uanset hvor jeg er. Og hvis det ikke skal være for evigt venskab, så vil mindet om dig være uforglemmeligt. - Medmindre jeg bliver dement eller sådan. ;D - You get da point, ey? <3

Katja, Jeg elsker dig.

Ingen kommentarer: