I eat you now.

23.7.11

Dag 1 - Et billede af dig selv, med 15 faktaer om sig selv.

1: Jeg er 173 cm høj.
2: Jeg bliver 17 om snart to mdr.
3:
4: Jeg går på produktionsskole, og aner ikk hvad jeg vil til Oktober.
5: Jeg bor på sydvestfyn.
6: Min far og samtlige af mine bedsteforældre er døde.
7: Jeg gider ikke bor hjemme længere.
8: Jeg ville ønske jeg var 18 snart.
9: Jeg er lesbisk, og jeg er stolt af det.
10: Jeg har tre ekskærester, to drenge og én pige.
11: Jeg er normaltvis en smileyfreak, men forsøger at vænne mig af med det sådanne steder her.
12: Når jeg fylder 18 skal jeg have tre prikker på min højre hånd(billede), og en læbepiercing i højre side af underlæben.
13: Jeg har naturlige mørkeblonde krøller, men begyndte at farve mit hår da jeg var 13.
14: Jeg skifter stil fra da til dag. Jeg kan gå med næsten alt.
15: Jeg er et rodehoved, med større områder som mit værelse. Med mindre ting som farveorden, eller at nipsting står flot, går jeg ekstremt meget op i det! ;)

Tatoveringen:
Prikkerne skal bare drejes lidt, så den spidser mod tommelfingeren.

Ingen kommentarer: