I eat you now.

24.7.11

Dag 2 - Et billede af dig selv og en af de personer du har været tættest med i længst tid.

Jeg har valgt et billede af min barndomsveninde. Jeg kunne have valgt min mor eller sådan, men det er sgu lidt kedeligt sys jeg! ;D

Jeg har valgt Esther. Den eneste jeg har været venner med hele mit liv/siden jeg var 2 år ;) Jeg elsker hende på en helt speciel måde. Selvom det hele gik lidt dødt da jeg startede på efterskole for tre år siden, og hun så startede på samme efterskole det år jeg stoppede. Hun betyder stadig noget helt specielt for mig, og det kan godt være vi næsten aldrig er sammen mere, og at vi begge har forandret os i to fuldstændig forskellige retninger, så føler jeg at jeg kender hende på en helt anden måde end hendes andre veninder. Måske ikke ligeså godt på rigtig mange punkter, men på en unik måde. Jeg elsker dig virkelig højt Esther. Never forget that! <3

Ingen kommentarer: