I eat you now.

14.10.10

Hmm...?

Det er sjovt... Så mange ting er blevet anderledes, både godt og dårligt... Det er blevet så anderledes siden jeg stoppede på efterskolen. Jeg har ikke alle mine venner og veninder hos mig hver eneste dag mere. Det er først gået op for mig nu at jeg faktisk behøver venner som viser de er glade for at se mig hver eneste dag. Tjo... Produktionsskolen er fin nok, der er ikke rigtig nogen jeg ikke kan lide på mit værksted(undtagen en), men der er heller ikke rigtig nogen jeg kan snakke ordentligt med. Så meget er sket i mine venne- og venindeforhold... Det er virkelig underligt, og jeg kan slet ikke finde ud af mig selv nogle gange. Så er der også alt det med min far, at jeg savner ham osv., men det skrev jeg om sidst, og det er ikke det dette indlæg skal handle om.
Jeg holder en fødselsdagsfest for nogle af dem fra GE, og indtil videre er der kun to/tre der kommer. Afslag på afslag. Det er pisse nedern! Men okay heldigvis kommer der da nogen der kommer... Holder ogs en for dem hjemmefra, og der er der fire der kommer... Det bliver hyggeligt nok (:

Årh... Jeg skulle jo have noget positivt, ikke? --'

Argh! Jeg savner at være sammen med mine tætte veninder, og kan derfor ikke vente til de tre næste weekender, som alle sammen vil være fyldte med veninder! Den her weekend: Kirstine om fredagen, Nadja, Katja, Kirstine(den anden) og Esther om lørdagen. Næste weekend: Line, Belinda og Rosendal, Line bliver til søndag. Weekenden efter: Line og jeg invaderer GE!! Så skal jeg endelig se dem fra GE igen!! Glæder mig sygt meget!! Det bliver tre fantastiske weekender!!

Ingen kommentarer: