I eat you now.

21.10.10

Smil til verden?

Smil til verden, så smiler den til dig!
Hmm... Det siger man jo, men jeg synes ikke rigtig verden gengælder mit smil. Hvad skal det overhovedet betyde? En verden kan da ikke smile?
Er det alle de fremmede? For jeg synes altså ikke de gengælder mit smil, selvom jeg smiler til alt og alle! Jeg smiler hele tiden!
Men folk er så fjendske og mutte. De passer bare bare sig selv, og har slet ikke tid til at smile... Det er virkelig sjældent det sker, og nogle gange har jeg bare lyst til at stikke headsettet i ørene, og lukke mig ind i min egen lille verden. Lukke alle folk ude! Men jeg kan bare ikke lade være... Jeg er så pokkers positiv og smilende hele tiden!! Oo'
"Det er godt du altid smiler, Rachel!", "Det er godt du er så positiv, Rachel!".... -.- Jamen hvad nytter det!! >< Jeg får jo intet ud af det... Nogle gange gider jeg bare ikke være så skide positiv og glad, for det er jeg jo ikke!

Jeg har ikke brug for kommentare, så please, bare lad det ligge.

Ingen kommentarer: