I eat you now.

17.11.11

Omg..................

Great... Brød sammen foran min lærer imorges, og kan ikke komme til en fucking skolepsykolog... Fordi det 'projekt' er lukket ned, og først måske kan komme til det i det nye år, altså som fucking to mdr! Fml... Jeg tror det er pga den fucking kærlighed... Jeg hader at min hjerne går i forsvar og min fortid har gjort mig så fucking stærk... For så opdager jeg først at jeg har det dårligt når jeg bliver skide svimmel og får kvalme og tuder..... Og jeg kan ikke bebejde det lort, for jeg ved ikke præcis hvad der er galt.... Jeg burde snakke med nogen, men hvem!? Jeg må vel bare 'heale' mig selv igen.... As usual. Jeg magter ikke gøre et kæmpe nummer ud af det! Og snakke med alle mulige mennesker om mit fucking liv.... Derfor jeg vælger bare at skrive, så er det folks eget valg om de vil læse mit lort eller ej... Jeg ved at jeg er så stærk pga alt det lort i min fortid! Og jeg tror at jeg er nede i kulkælderen pga alt det lort eg har været igennem det sidste halve år mht kærlighed. For det har fandme været noget lort! Der er intet der har virket! Jeg er bare blevet pisset på igen og igen. Følt mig pisse uelsket og der har været alt for meget falskhed! Jeg gider det ikke.... Lige nu føler jeg mig bare pisse naiv! Og kan virkelig ikke se hvordan der nogensinde skulle kunne være dén pige for mig. Som jeg så inderligt ønsker!
Fuck it...................................
Fedt...... Nu kom kvalmen os tilbage.... Det var dog ualmindeligt rart!

Ingen kommentarer: