I eat you now.

23.11.11

Hacking på facebook.

Yay for my fucking life!!!

Jeg har været nedtrykt siden torsdag morgen pga den lorte kærlighed........

Så er jeg oveni dét lige blevet krænket på det groveste! En person har hacket min Facebook profil, og har skrevet statuser fra min profil...
Skrevet ting som:

'Jeg hedder Rachel og er 17 år, og jeg er stram i fjappen og elsker våd fisse. Når jeg går ned ad gaden går jeg altid og kigger på alle pigernes patter og fisser. Jeg elsker når de har korte stramme toppe og nederdele på, og jeg bliver altid pisse våd i fissen.'

'Klamme kælling'

'Du er lesbisk, adr'

'Ring til mig på (mit nummer) jeg er mega liderlig og vil gerne have våd fisse.'

'Ku godt en ordenlig dildo lige nu'

De ting jeg har skrevet nu her er ikke ordret, men det jeg kunne huske i hovedet, da jeg slettede tingene med det samme fordi jeg ikke ville have det på min profil.

Personen har ogs skrevet 'luder.' til en af mine bekendte, som jeg har en utrolig indviklet fortid med, og det er den eneste personen selv har skrevet til.

Så har jeg stadig to samtaler mellem 'mig' og to veninder som jeg holder anonyme:

Samtale 1

Anonym:
prøv at tage dig sammen...dig som skriver på rachels væg...du er jo ikke sjov?! hun er lesbisk..ja og?! har du et problem med det?
'Mig':
tag dig selv sammen, og kom og knep mig eller skal du bare flette fissen.
Anonym:
sys du måske skulle tænke dig om ....det er jo ik sikkert at hun syntes at det er fedt det nummer du laver der?!
hvor gammel er du måske?
5?
'Mig':
nej men det er ikke mit problem. then fuck you!
Anonym:
få dig hellere et liv, og tag dig sammen...hvis du vil noget så kan du bare komme,!
- nej netop..det er ikke dit problem...det er derfor du skal tage dig sammen og få dig et liv...det kaldes mobbning hvis du skulle være itvivl???!
du kan faktisk meldes for det...(og jah grin du bare, men det kommer tilbage i sidste ende)!!
'Mig':
det godt du, heeeeeeeej. mød mig så?
Anonym:
haha slap af du er latterlig...hvem er du enlig, og hvor gammel er du ?
du er jo pisse barnlig at høre på!!
'Mig':
hvor bor du?
Anonym:
langt væk....der omkring vejle!!
'Mig':
okay, sygt nok.
Anonym:
mega,.- hvem er du?
og er i to venner, for så gider jeg sku ikk at beskytte hende
?
'Mig':
ja
Anonym:
okay.-.... fed ven, hva?
hvad sker der lige?

Samtale 2
Anonym:
Hva sker der for det du skriver på face
'Mig':
just telling the truth.
Anonym:
? Dansk tak
'Mig':
siger bare sandheden.
Anonym:
Synes bare ikk det dig sårn noget
'Mig':
jo


Jeg er virkelig sikkert på at det er en jeg kender ret godt. For personen kender mit nummer, ved jeg er lesbisk, vidste det med hende den skrev luder til.

Jeg føler mig bare så ufatteligt krænket! Da jeg så det, var jeg så tæt på at græde. Jeg kan ikke forstå hvad jeg har gjort... For at fortjener den her opførsel. Hvis jeg er uvenner med nogen, så er der da noget jeg er gået glip af!


2 kommentarer:

Rebekka @ Becky's Kaleidoscope sagde ...

For dig min skat: http://beckyskaleidoscope.blogspot.com/2011/11/hacking-harassment-homophobia.html

Unknown sagde ...

Tak skat! (':