I eat you now.

26.10.11

Update-agtig?

Hmm... Jeg føler en trang til at skrive indlæg. Bare fordi det er længe siden! Jeg føler mig bare så usentimental for tiden, så jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive og hvordan... Hmm... Jeg kan vel starte med en update på de større eller mindre ting i mit liv.

Okaaaaay så siden mit sidste indlæg har jeg haft fødseldag. Ikke noget stort, fyldte sytten, så jeg inviterede bare Katja og Line over. Melanie og Nadja skulle have været med, men kunne desværre ikke... Men det var skide hyggeligt alligevel! Vi gik nogle lange ture i lille Ebberup, og tog Jensens Bøfhus hjem til os. Vi købte Jenses spareribs, Favorit-sauce, de der kartofler i skiver som man altid får derhenne, og så havde vi hvidvin. Liebfraumilch, den bedste billig-vin der findes!

Billeder:




Så har jeg snakket det meste igennem med min eks. Jeg vidste der var et eller andet hun ikke fortalte mig, og jeg havde ret. Jeg gider ikke til at sige en masse om det her, da jeg har fejlet for meget ved at skrive om ting om hende på nettet. Men det har gjort at jeg bare kan grine, og tænke "fuck hende. Hun gav mig en da bedste somre i mit liv, over halvdelen af det var en stor fed løgn, så fuck hende, jeg er bedre tjent uden hende." Ting der ikke dræber dig, gør dig stærkere. Jeg er ikke død endnu!
            Til gengæld er jeg blevet forandret. Jeg er ikke den samme som jeg var for nogle mdr siden. Mit syn på kærlighed er forandret, og jeg er blevet mere... Kold i røven tror jeg? Jeg er ikke særlig sentimental og sådan mere, ikke lige for tiden i hvert fald. Jeg blevet modnet utroligt meget, og det er godt. Det er rigtig godt! Så tak 'eks', er jeg utrolig glad for.


Så har jeg lige 'gjort det forbi' med Melanie igen. Jeg ved ikke hvordan jeg har det med det. Jeg holder jo pisse meget af hende, og jeg kunne ikke holde ud at føle at jeg holdt hende for nar. Jeg blev kun mere og mere frustreret, og presset og det gik bare ikke. Jeg havde håbet vi kunne snakke om det, og at jeg ikke bare ville blive ignoreret, men sådan er det. Nu vil jeg bare lade hende være, og håbe på hun engang kan se og forstå hvorfor jeg gjorde det.



Jeg er ikke rigtig kristen mere. Ikke at det er noget jeg har valgt eller noget jeg går og siger. Jeg føler det bare ikke længere. Der er så meget i så mange andre religioner som lyder rigtigt, og jeg gider ikke holde mig til én religion. Så jeg aner ikke hvad jeg er. Jeg gider heller ikke skynde mig at finde ud af det. Jeg tager bare én dag ad gangen og så finder jeg det ud af det stille og roligt.

1 kommentar:

Hannah Kjær sagde ...

Lyder som om du havde en god fødselsdag! :-)


www.buberri.blogspot.com