I eat you now.

3.10.11

Random info!

Generelt:
Fulde navn: Rachel Steg
Kalde navne: Arar, Stég, Rachel(sagt på engelsk), Rachi, Rachs.
Fødselsdag: 9. okt 1994.
Højde: 173 cm.
Status: Single
Bedsteveninde: Katja og Line!
Bedsteven: Patrick/Stise!
Søskende: To storesøstre
Fødselssted: OUH
By: Dyrup/Odense
Skole: Elsesminde Prodeuktionsskole
Hårfarve: lyst/rødt agtigt. Rødt igang med at blive farvet blond.
Øjenfarve: Grønne
Hudfarve: Bleg
Skostørrelse: 40/41
Personlighed: Udadvendt, venlig, social, positiv.
Mål inden jeg dør: At jeg har indset at man ikke får noget ud af at fortryde de ting man har gjort i livet.
Fobier: Højde.
Drikker: Ja
Tager stoffer: Aldrig prøvet det, vil aldrig prøve det
Mobil: Ja
Job: Nej
Yndlings tøjmærker: Humör, har dog ikke noget endnu. Jack and Jones' tøj er ogs pisse fedt!
Yndlings sko mærke: DC eller Vty
Yndlings tid på året: Forår
Yndlings ferie: Sommerferie
3 ting du ikke kan leve uden: Luft, vand og mad? (;
Piercinger: Ingen, men skal have i underlæben, højre side, når jeg er atten.
Tattoos: Ingen, men skal have tre prikker på min højre hånd når jeg bliver atten.
Nat eller dag: Nat
Bi/homo/hetro: Homo

Hvem var den sidste..:
Du snakkede i telefon med: Maria
Du skrev til: Bo
Den sidste koncert du var til med: The Dreams den 18. Marts 2011
Der kyssede dig: Katja
Der krammede dig: Maria
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: Katja
Du blev sur på: Julie
Der blev sur på dig: Julie
Der slog dig: Katja
Du havde lyst til at slå: Katja
Der sagde hej til dig: Mathias
Der skrev et brev til dig: Uhmm... Lost? Oo'
Der skrev et digt til dig: Stadig blank!
Der var i biografen med dig: Katja
Der sang til dig: Katja
Der fik dig til at græde: Julie
Du så film med: Maria
Der fik dig til at smile: Maria
Der fik dig til at grine: Maria
Der så dig græde: Folk i toget xD
Der købte noget til dig: Bo
Du råbte af: Jeg råber virkelig sjællendt af folk!

Hvad var det sidste..:
Du spiste: Slik!
Du drak: Vand!
Blad du læste: No idea!
Tv-serie du så: Desperate Housewifes
Radiokanal du hørte: Mama ^^
Du ødelagde: Blank!
Du sagde: Noget om synkroniserede stemmer i tv'et!
Musik du hørte: Dizzy Miss Lizzy - Love me a Little

Har du nogensinde..:
Kørt en hjort over: Nej
Kunne lide nogen dine venner hadede: Ja
Slået op med én: Ja
Fået knust dit hjerte: Ja
Knust en andens hjerte: Desværre. s;
Danset i regnen: Ja
Sunget i badet: Ja
Oplevet kærlighed ved første blik: Nej
Været fuld: Meget! :D
Taget stoffer: Nej
Spist sushi: Nej
Været forelsket: Ja
Pjækket fra skole: Ja
Lavet telefonfis: Ja
Skrevet et kærestebrev: Ja da! xD
Stjålet: Nej
Grædt dig selv i søvn: Ja
Været blevet arresteret: Nej
Udlevet en drøm: Nej
Set en dø: Nej, men har set folk være døde. Sådan i en kapel eller lign.
Spurgt Gud om hjælp: Ja
Brudt en lov: Uhm?
Ændret verdenen: Jeg gjorde verden til et bedre sted at være, den dag jeg blev født! d;
Sagt til en du hadede at du hadede ham/hende: Jeg bruger virkelig sjællendt ordet had, og har kun sagt det om én person, hvilket jeg ikke længere gør. Så nej. Men har sagt til folk jeg ikke kan fordrage, at jeg ikke kan fordrage dem!
Grædt til en film: Ja
Gået i søvne: Nej
Snakket i søvne: Ja lidt. i:
Overvejet selvmord: Ja
Siddet på et tag: Ja
Kysset en i regnen: Ja
Danset et offentligt sted: Ja
Grint så meget at du græd: Oh yeah!
Smilet uden grund: Når jeg er overtræt, FLÆKKER jeg af grin uden grund!
Sunget til nogen uden grund: Jep xD
Været på en scene: Ja
Snakket til nogen du ikke kender: Ja
Røget en cigar: Aldrig
Løbet væk hjemmefra: Har forsøgt, men blev fanget. -.-
Sovet udenfor: Gælder telt med?
Smagt en X-Ray: MUMS!
Haft sex med en fremmede: Nope
Været i radio/tv: Ja
Set dit yndlingsband live: Ja, det var fantastisk!

Er du..:
Venstre/højrehåndet: Højre
Imod homosekuelle gifter sig: Jeg er selv homo, så det ville undre mig!
Mørkeræd: Kun hvis jeg er alene, og det er udenfor!
Enebarn: Nej
Imod aborter: Er imod fri abort.
Vegetar: Nej
Forelsket: En smule, ret meget efterhånden. i:

Random:
Hvad stod der i den sidste besked du modtog: Jeg er ved at samle en reol sammen med Julie, hva med dig skat?
Hvad stod der i den sidste besked du sendte: Awesome, Hvorhenne? Næsten lige kommet hjem, så slapper lidt af.<3
Hvad er klokken lige nu: 16:49
Kan du lide din mor: Elsker hende
Kan du lide din far: Han er død.
Kan du tegne: Alle kan vel tegne, det er vel nærmere et spørgsmål om kvaliteten af tegningen. (;
Er du på MSN lige nu: Jep
Har du en iPod: Nej
Kan du lide at gå i svømmehallen: Det fint nok, kan bare ikke svømme. xD

Ingen kommentarer: