I eat you now.

20.8.11

Tid til forandring.

Jeg flytter til Dyrup om et par uger. Hjem til min søster. Jeg tror at jeg i optakt til det, vil gøre klar til forandring. Jeg vil se lyst på livet og være endnu mere social. Jeg gider ikke hænge mig i det negative, og vil for så vidt muligt se positivt på tingene.
I og med at jeg flytter til Dyrup, skal jeg til at cykle til og fra skole. Dvs at jeg vil få mere motion, og forhåbentlig lidt mere overskud i det lange løb.
Jeg vil ændre min stil og gå i mere lyst og glædesfyldt tøj, og begynde at lægge make-up hver dag. Blive bedre til det, og eksperimentere. Jeg elsker jo at lægge make-up, så hvorfor ikke gøre det oftere?
Jeg vil gå flere ture og tage billeder.
Jeg vil sende ansøgninger ud til de omkringliggende butikker, og forsøge at få mig et eftermiddagsjob. Jeg gider ikke weekendjobs, for mine weekender skal gerne tilbringes i selskab med venner og familie. Jeg vil virkelig have et nyt kamera, så jeg får brug for penge.
Jeg skal "igang med mit liv". Når jeg siger sådan er det fordi jeg føler at når jeg bare bor hjemme ved de gamle går jeg bare rundt i den samme ring, og jeg er nød til at tage et spring. Et spring ud af den ring før den bliver så nedtrampet at jeg ikke kan komme ud af den igen. Den her optakt til forandring bliver på en måde min lille trampolin så jeg lettere kan klare springet.

Ingen kommentarer: