I eat you now.

21.8.11

"Shout outs" Til venner og familie.

Jeg vil skrive et laaaaaaaangt indlæg om de mennesker der er tættest på mig. Eller som har været.

Jeg starter med mine nuværende næreste venner og veninder.


Katja. Vil jeg ikke skrive om, fordi jeg næsten lige har gjort det. (;













Line.
Jeg har kendt dig i tre år nu. Det er lang tid. Jeg tror du kender mig på en helt unik måde. Når vi er sammen, laver vi de underligste ting. Og når jeg tænker tilbage på på efterskolen, husker jeg først og fremmest dig. Du er der altid for mig, og jeg elsker dig! Alle de minder vi har. At vi stadig har så god kontakt! Det betyder mere end du aner. Jeg er jo holdt op med at sige for evigt og alt det der. Men jeg tror aldrig nogensinde jeg vil glemme dig. Vi har utallige minder, som jeg værdsætter ufatteligt meget.
Når jeg har problemer, og alt bare er fucked, så ved jeg at jeg bare kan ringe til dig.
Hvad er der mere at sige? Jeg elsker dig!

Patrick.
Stise. Min bedste ven. Jeg kan fortælle  dig alt, og du vil altid lytte. Vi kan snakke i tlf i timevis, og alligevel have nye ting at snakke om hele tiden. Jeg elsker dig utroligt højt, og ville ønske vi så hinanden oftere. Du skal altså snart få den lejlighed så jeg kan besøge dig! Stise. Du er nok min bedste, og eneste, punker ven, og selvom vi måske ikke har vildt meget tilfældes, så holder jeg stadig utroligt meget af dig. 
Ja. Undskyld jeg ikke skriver mere.

Melanie. 
Åh ha. Melli, Melli, Melli. Min eks-kæreste og nu en af mine nærmeste veninder. Alt det lort vi har været igennem, har vel i sidste ende gjort os begge to stærkere. Jeg stoler virkelig på dig, og jeg kan snakke med dig om alt. Jeg kan slet ikke forestille mig mit liv uden dig. Du betyder mere end du aner. Og jeg er bare glad når jeg skriver eller snakker med dig. Vi har haft mange, rigtig mange, op og nedture, men jeg nyder at vi har det så godt nu. Jeg elsker dig pisse højt, og jeg er så glad for at vi har fundet ud af det igen.



Okay jeg magter ikke skrive mere nu. De andre kommer senere, kay?

Ingen kommentarer: