I eat you now.

27.3.11

Info om mig :D

Du hedder: Rachel Steg
Kælenavn: Rachi, Rachs, Aiko, Ralle, Taffel osv^^
Sang, som du sørger til når du er ked: Kommer an på hvad jeg er ked af ;) Hvis det er min far jeg savner, er det Cancer med MCR eller Hurt med Christina Aguilera. :)
Afhængig af: Musik, venner og famile :)
Hvad tror folk om dig? At jeg er underlig(de har ret :P) 
Hvad får du oftest komplimenter for? Mine krøller, tror jeg, og mine store øjne OO'
Hvad siger du for at imponere folk? At de er søde og giver dem komplimenter og sådan :i
Hvordan kan man imponere dig? Ved at give mig komplimenter, og bare være sig selv og ægte :) 
Griner du nogle gange når du er alene? ALTID! Man har kun det sjov man selv laver, ikk? ;)
Hvad står der i den sidste SMS du fik? 'Hehe iiiiiii:'
Hvor bor du? Sydvestfyn, Ebberup FTW :P
Trives du der? Hmm... Ville trives bedre i Odense, men her er da hyggeligt ^^
Ejer du et par converse? Nej desværre >< Har kun fake D: Har ikke råd/der er andet jeg hellere vil bruge penge på ;)
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut :P
Bliver du nogensinde for fuld? Ja :i
Hvilket mobilabbonement har du? TDC ._.
Er du allergisk overfor noget? Øhm... Har høfeber? ^^
Har du haft sex i dag? Nope 
Hvordan tager du telefonen? "Hej, det er Rachel!"
Hvem ringede du til sidst? LINE :D tror jeg ^^
Antal timers søvn i nat: ca 9 timer :)
Sov du alene? Ja ><
Plejer du at komme til tiden? Ja da! :D
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med mennesker! :D 
Hvornår blev du sidst fotograferet? Øhm... Her i Weekenden tror jeg ;P
Hvordan har du det lige nu? Træt! D:
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Regnbuens farver! :D Ej, jeg går meget med forskellige farver :D
Hvad synes du om dine fødder? De er ret store ><
Hvad savner du?  En kæreste :/ :i
Havde du en god aften i går? Jaa, skrev med nogle søde mennesker :i<3
Favoritdrik om morgenen: Multi juice! Eller smothier xD
Barberer du ben? Ja sgu da XD
Hvornår plejer du at gå i seng? i hverdagen, ved en ni-halv ti tiden(skal op klokken fem om morgenen -.-)
Er du genert? Nej, kun når jeg er forelsket :i Men generelt, er jeg vildt udadvendt! :D
Dyrker du sport? kun i skolen, men ikke i fritiden :P
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja :i<3
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja, på mit gymnasie, til introfesten :i Fucking pinligt!
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Løse mysteriet om det underlige hankøn! OO'
Er du tilfreds med dit liv? Hmm... Det er meget forskelligt... Jeg er glad for mit liv, men selvfølgelig er der ting i det, som jeg ville ønske var anderledes, men lige nu, elsker jeg det præcis som det er :i <3
Er du forkælet? Overhovedet ikke!
Hvad skal du i morgen? I skole :D Underligt at det bliver uden Freja D':
Hvad er det værste du ved? Mobning og uretfærdighed generelt.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Det er MEGET forskelligt, kommer an på hvad jeg skal bruge min løn på :P
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Hmm... Dem der laver velgørenhed, I guess? ^^
Hvad længes du efter? Hmm... En sidste dag med min far, så jeg kunne få sagt farvel tror jeg :/ Men det sker jo aldrig så et mere realistisk bud ville nok være en kæreste... En som ikke bor over 100 km væk fra mig ._.
Hvilke hårprodukter bruger du? I badet; shampoo og balsam! Til hårsætning; spray, voks og dust it^^
Er du vild med nogen lige nu? Ret meget :i
Du samler på: De der ting fra dåser :D 
Grønne eller røde æbler: Røde tror jeg, især pink ladies xD
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Line, bedste veninden, tror jeg, men det kommer an på hvad der er galt selvfølgelig :)
Kan du lide golf? Elsker det på wii! xD
Hvornår stod du op i dag? Klokken ti ca ;)
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja ^^
Har du strømper på nu? Nej, men det burde jeg! ><
Er det okay at græde? Ja!
Hvornår græd du sidst? I dag, fordi nogen i tv'et græd, og jeg tuder altid når jeg ser andre græde ><
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Hmm... Sætte dem til side til lejlighed, bil og kærekort osv... Og give noget til velgørenhed... Og tage ud at rejse tror jeg ^^
Bruger du briller eller kontaktlinser? ja, briller ^^
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Jeg kunne ikke være mere ligeglad! :D
Hvornår står du op i weekenden? ni-ti tiden tror jeg ^^
Er du piercet nogen steder? Nej må ikke før jeg er 18 ><
Har du nogen tatoveringer? Samme som ovenstående D:
Vil du giftes? Ja. 
Vil du have børn? Jeg SKAL ha børn!
Solbader du ofte? Ikke særlig meget... Kan ikke holde varmen ud så længe ad gangen >< 
Er du god til at lave mad? Det tror jeg da? ^^
Har du flyskræk? Har aldrig prøvet, men jeg er vildt højdeskræk! D:
Hvor smidig er du? Ikke særlig meget, tror jeg ><
Er du musikalsk? SLET ikke, men jeg ELSKER musik! :D
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, for det meste ^^
Hvad er din favorit-is? Kommer an på vejret og mit humør :P
Tror du på liv efter døden? Tror på himlen, så på en måde? Altså at man lever videre oppe i himlen ;P
Kan du lide sushi? Har aldrig smagt det, men tror sgu ikke ;P
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips og chokolade! :D 
Bor dine forældre sammen? Nej... Eftersom min far er død, ville det være ret besynderligt :3
Har du tandlægeskræk? Ja... Mine kvalme'kvoter' går mig på! -.-
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Lidt af hvert :P
Hvad farve er dine øjne? Grønne ;D

Ingen kommentarer: