I eat you now.

17.9.10

Gå dog væk!

Ja... Jeg var virkelig nede igår og det hjalp ikke lige frem da to af snopperne i klassen gjorde nar ad mig. Jeg stod sammen med en af dem fra klassen og kiggede på et stykke papir. Der stod noget om at nogle ville lave et band så hvis man kunne lide Britney Spears, Hannah Montana, Justin Bieber, Joey Moe og alt muligt andet nymodens popmusik. Tokio Hotel stod åbenbart også i den kategori og da jeg godt kan lide Tokio Hotel siger jeg straks: Hvor vover de at sætte Tokio Hotel ind der. De to tøsepiger går bag mig og i det jeg siger det flækker de af grin. Jeg blev allerede der lidt vrissen, men ville ikke blive sur da jeg jo ikke kunne vide om det var mig eller noget de gik og snakkede om. Da de var gået lidt længere ned ad gangen hørte jeg dem stå og gøre nar ad det jeg sagde og gentog det. Fuck jeg blev sur! De skal sgu da bare fucke af! Er glad for at jeg endelig bliver fri for dem!

Ingen kommentarer: