I eat you now.

29.9.10

Fantastisk weekend

Ja, jeg ved godt det er lidt sent at skrive om weekenden, men har simpelthen ikke rigtig haft tid eller overskud til at skrive en hel masse! :D

Så jeg var i København slash Helsingør, og det var FREAKING fedt!! :D
Jeg er virkelig kommet tættere på Katja, og jeg er så beæret over at hun tog mig med :)
Det var vildt fedt at møde Joshy igen, efter 2 år! Der var dog lidt problemer med at finde den restaurant han arbejder på, men det lykkedes da (:
Det var pisse nice at bo hos Katjas moster og onkel, som bare var SÅ gæstfrie og søde! Det var virkelig fedt at bo hos dem. :D
Det var en kæmpe oplevelse at komme med Katja og hendes mor til DR-byen på Amager! :)

Katja, jeg elsker dig virkelig højt! Du er en af mine nærmeste veninder, og du har overtaget en kæmpe plads i mit hjerte. Du må love mig at du ikke skrider, okay? <3

Passede børn igår, og skulle putte dem for første gang(det er kun anden gang jeg har passet dem) :D Det gik rigtig godt, og de kan allerede lide mig! :D

Ingen kommentarer: