I eat you now.

6.5.12

Fucked up, big time.


Okay... Dette indlæg bliver sikkert depressivt, vredt og fyldt med bandeord. Men det skal ud... Selvom jeg stadig ikke ved om jeg vil publicere det. 

Så.... Jeg var på date i fredags. Skide hyggeligt, og hun var helt ufatteligt sød og rar. Vi kom godt ud af det sammen og alt det shit der. Så hvad gør Rachel? Jamen hun tager da til gratis koncert dagen efter, og gæt hvem hun mødes med der? Sin eks... Og hvem ender hun med at kysse med? Sin eks...
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg havde gang i. Giver alle de forkerte signaler, for jeg ved jo det ikke går. Vi skriver så om det senere den aften/nat, og jeg fortæller at det var forkert af mig det der var sket den dag, og at jeg var virkelig ked af det. 
Jeg tager så i byen den aften/nat sammen med to veninder, og ender med at skrive til min anden eks om hun sover. Jeg ender med at gå hjem til hende, og sove hos hende. Vi har rendt lidt rundt og kysset på hinanden siden påsken, og gjorde det selvfølgelig ogs igår... Tror først vi faldt i søvn klokken fire-halv fem. Jeg ved ikke hvad det er med hende. Hun får mig bare til at slappe af på en helt særlig måde. Jeg elsker at være sammen med hende. Men jeg ved ikke om jeg kunne forestille mig noget seriøst med hende igen. Vi har det fucking godt sammen sådan som det kører lige nu, og jeg har det seriøst godt med det. Vi hygger os og vi ved hvor vi står i forhold til hinanden. Vi kan snakke om alt, virkelig. Vi snakker åbent om dengang vi kom sammen, om både de gode og de dårlige ting. 

Ingen kommentarer: