I eat you now.

2.12.10

Udate på mit liv

Havde en helt fantastisk weekend sidste weekend! I Horsens med bedsteveninden, og til fest Lørdag hos en af hendes rigtig gode veninder. Totalt tøse-fest, men fuck det var nice!! =D Fuck jeg var stiv! --' Gik ud som et lys efter nogle timer. Kan ikke engang huske hvordan jeg kom ind på værelset! Ö Brugte også hele min løn på 3 dage, hvad sker der for det!?!?!? >< Godt jeg får løn igen på torsdag! :D


Ser frem til fredag - lørdag, hvor jeg endelig skal se Bimmi igen! :D Det bliver fedt, og så skal vi tage vinter-billeder! ^^ Wee! <3 Jeg glæder mig vildt meget til at se hende igen, det er seriøst bare hundrede år siden vi sidst sås, sys jeg >-<'

Jeg skal ogs til Assens og hente en ny bog, inden jeg tager hen til Bimmi :D

UH!! Glemte næsten! Jeg købte endelig MCR's nye cd; Danger Days: The True Lives Of The Fabulous KillJoys! Den er FREAKING god!! :D Elsker den så højt! <3

Ingen kommentarer: